joi, 14 iulie 2011

Oglinda, oglinjoara...

Desi nu am suficiente date incat observatiile mele sa fie semnificative statistic, o sa va impartasesc primele impresii despre frumusetea oamenilor de aici.

Se impart dupa parerea mea in 4 categorii:

1. Foarte frumosi (cam 20%. 90% dintre acestia sunt barbati). Inalti, frumos proportionati, piele superba, ochi albastri, picioare lungi...ce sa mai, frumosi.
2. Foarte urati (cam 45%). Obezi, burtosi, ele fara tza...sani, ei cu. Si ei si ele cu spatele cat sa faci linistit un tenis de masa.
3. 30 de procente care ar fi frumusei daca ar fi barbati, dar uratele daca ar fi femei. Singura problema e ca nu reusesc sa ghicesc ce sex au, deci nu-i pot incadra in categoriile anterioare.
4. Restul de 5% sunt strainii. Nu-i amestec. Nu am cum...sunt prea altfel.

Revenind la chestii serioase.
Azi am stat numai in sala de operatii. Nu intru in detalii. In afara de faptul ca, la un moment dat nu mai aveam nimic de facut (se bagase sefu' ca era o chestie de finete) si mi-au dat un scaun de-ala cu husa bleo. Creca e o mare chestie husa aia, e fragila sau ceva, ca nu trebuia sa ma ating de nimic cu ea. La un moment dat, de la atata concentrare in microscopu' ala (si concentrare sa stau fixa pe scaun, ca aveam doar juma' de buca pe el, nu puteam mai bine de husa, si era si pe rotile) mi s-a cam terminat oxigenu' si am cam atzipit, s-o zic pe-aia dreapta. Motiv pentru care era sa cad cu scaun cu tot peste un geamantan de-ala cu clesti si cutite. S-a auzit un "bupffff" si singurul gand a fost "mankatzash, le-am stricat astora husa!!!"...dar nu atinsesm decat cu rotilele. Pfiiiiuuuuuu!


Bonus: Azi au pus baietii si "Oltenitza", varianta de studio pe MySpace. Enjoy!

http://www.myspace.com/patrubetze/music/songs/patru-betze-oltenita-83054642

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu