sâmbătă, 6 august 2011

Pasarea ciudata

No, pai azi am facut noi ce-am facut si am reusit sa zburam. Pai da, pai ne-am dus frumos aicea in oras, unde e un aerodrom. Gata cu Wasserkuppe, acolo era ceata si 12 grade. Aici au fost vreo 27 de grade azi, frumos...bine, pe la pranz, zic.
Eu am zburat cu o ciudatenie de planor cu motor. Exact. Planor cu motor. Un fel de corcitura de avion ultrausor cu aripi cat un planor, care zbura ca un ultrausor, si cand erai sus opreai motorul si weeeeeeeeeeee.....il pui in cap, il duci in termica, il pui intr-o rana, il sucesti in cele mai smucitoare de stomac si creieri moduri, si nu intra in vrie. A fost absolut superb. M-am jucat de-a imponderabilitatea cu telefonul si cu hartile.
Dupa aia ne-am dus in parc ca era un festival al luminilor si doua concerte.
Frumos, luminite, lumanarele, bere, wursti, orchestra, costume de epoca...ce sa mai, frumos. Cum am intrat in parc a inceput o ploaie torentiala de-aia de s-a volatilizat toata populatia. Lumanarelele se umplusera cu apa, baloanele se smuceau ca apucatele, ochestra pusese pahare pe microfoane si apucase ferm cu incheietura dreapta cate o sticla de bere...
Si stam. Si mai stam un pic. Si-apoi am mai stat. La un moment dat au inceput suflatorii sa cante ca se plictiseau. Frumos.

Si-apoi orchestra a strans catrafusele. Si toata lumea a plecat. Si-a iesit din nou soarele.

A fost frumos la Lichtfest in Fulda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu