joi, 26 aprilie 2012

Plictis mare, monşer...

De aproape o luna ma mutara astia pe sectia de ortopedie. Mai crapa cate o cusatura, mai scot cate-un drenaj...dar sincer, e cam plictiseala. In sala intru de ma cocosez, dar spectaculos n-am mai vazut nimic, ca sa fiu sincera. In afara de o tiroida cam cat un cap de wombat si niste fracturi ale unor oase greu de rupt (rotula, femur) cam plictis, monşer.
Ma distrez facand pe internistul, ieri am diagnosticat o tanti cu Sjögren, ca avea anemie si xeroftamie cu xerostomie si, deoarece avea si o tromboza in antecedente m-am apucat sa-i fac teste pentru autoimune. Si sa vezi circ, chiar or iesit pozitive!
No, partea buna e ca incep garzile de noapte singura. Sigur o sa ma distrez.

Ieri sectia pe care sunt eu a fost desemnata cea mai buna sectie de profil din Hessen din ultimii doi ani. Ca sa vezi! Si nici n-a trebuit sa fiu aici, asa de buna sunt! O luna mi-a trebuit, o luna!

3 comentarii:

  1. a te plictisi pe cea mai buna sectie de profil din Hessen chiar e lucru mare, ma cherie. vad ca ortopedia, ca si neurochirurgia, chirurgia generala, internele, etc. sunt floare la ureche pentru tine. o sa vb cu astia de la mine din sectie sa iti faca o oferta...ca tare bine mi-ar prinde asa o colega! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aolo, asa se vede de afara? Ca e floare la ureche? Ailei! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. spor la "plictiseli" din astea.
    Felicitari pt diagnosticele intuite.

    RăspundețiȘtergere